Hej alla vardagsbrytare!

Vilken underbar vecka det varit. Jag verkligen äääääälskar friska, kalla, soliga höstdagar. Smaskens! Här i Falterbo betyder det att man antingen går långa promenader längs vår vackra strand eller så har man dåligt samvete över att man inte gör det?

I norra Kalifornia kan man istället bryta vardagen så här:

 =======================================================================

Hej Trine,

Här kommer ett litet smakprov på vad vi gör för att bryta vardagen här i norra Kalifornien. 

Den här labyrinten finns vid vattnet nära Golden Gate bron i San Francisco.  Två privat personer bestämde sig en dag för att bygga den.  Bilderna jag har sparade på min dator är i oordning så jag hittade inte bilderna med människor och bron i bakgrunden.  Men jag ville ändå att du skulle få se vilken mysig plats att gå en labyrint på. 

Tack igen för de inspirerande reportagen ni sätter ihop på ZenTv.  (o:

Ha det så mysigt.

Glada tankar,

Christina

 =======================================================================

Ett annat sätt att bryta vardagen kan vara att äntligen gå efter den drömmen man länge har haft. När en av våra tittare, Sorin, fick frågan vad han ville uppleva innan han lämnade det här livet poppade svaret upp snabbare än väntat: tävla i Brazilian Jiu Jitsu (BJJ) i Brasilien.

Och nu, 35 år gammal, har Sorin bestämt sig för att bryta vardagen och förverkliga sin dröm! Så nu tränas det för fullt för att kunna åka till Brasilien om 2 år.

Han uppmanar oss alla att följa hans resa på hans blogg: http://www.metrobloggen.se/2brazil

 =======================================================================

Du då? Vad gör du då för att bryta vardagen? Let us know!

Kram

Trine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0