24 timmar med drömprinsen!

Innan sommaren fick jag ett mail från en väninna som undrade om inte hon och jag skulle åka till London och kolla på Prince tillsammans. Jag måste här genast infoga att jag tillhör den där skaran som inte bara diggar Prince utan avgudar honom. Så genast fylldes hela min kropp av den där känslan som man så sällan få uppleva numera - att verkligen "önska" sig något.

 

Men så fort lyckoruset lämnat hjärtat och klev in i mitt hjärnparti dök alla "måsten" upp. Det är ju just den veckan vi lanserar ZenTV! Felix har ju en stor match den dagen!...bla, bla, bla! Så jag tackade snällt nej. Men min väninna gav sig inte. Varje vecka kom ett nytt mail med länkar till billiga flygbiljetter. Billiga konsert biljetter. Löftet om att vi bara skulle vara borta i 24 timmar och till slut (och avgörande) bifogade hon Prince nya låt Chelsea. Sen var det kört. Med 3 enkla klick var jag på väg till London.

 

Och det blev till en av de bästa pauserna jag någonsin tagit. Redan på flygplatsen bara tjöt vi av glädje (sådär på gränsen till hysteriskt- lite tonårsstil fast utfört av 2 kärringar) och när vi väl stod där 10 meter ifrån Prince betedde vi oss som små askungar som blivet utsläppta i 24 timmar och sen återigen skulle förvandlas till livspusslande karriärmammor med påsar under ögonen. Ett minne för livet.

 

Glöm inte att göra dom där små spontana avbrotten i vardagen! Våga trotsa! Följ ditt hjärta. Jag lovar dig att resultatet är inte mer stress utan mer energi. Massor av mer energi!

 

Kram

Trine


Kommentarer
Postat av: Dorthe

Du er da bare for sjov Trine
Knus fra
Dorthe

2007-10-22 @ 19:47:25
Postat av: mimo listerfelt

Hej vackra solstråle
Nu har jag även läst i din blogg och jag säger att du har redan fött något som håller på att växa upp med all fokus och kärlek kommer det bli så fantastiskt bra av allt du rör och gör.
Jag rekomenderar alla min klienter att titta på Zentv som är ovetande att den finns,har även introducerat den till stress kliniken på KS.Lycka till Trine
Kram
mimo listerfelt

2007-11-11 @ 11:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0